måndag 2 februari 2009

Solig Måndag

Även jag har "lekt" med att göra om foton, här är min dotter Sofia och hennes kavaljer Tommy som värdpar på Studenten 2007.

Bara Älskar detta foto på Wilda...

Ikea kullen.....

Och tusen tack annie( med bloggen annalunda) för extra presenten, jag hade ingen förrut så gissa om jag blev glad


Denna rosen ljuset var vinsten....passar så bra till min rosa period nu :



Även jag hade beställt Jeanne d arc living magasin,( tack maud ) gissa om jag lusläst den...heela helgen.


Gullungen Noah är nu och hälsar på mommo....han har vuxit och börjat jollra, skratta och följer med blicken...en riktig nicke nyfiken tror jag han blir.

Noah...



Under babygymmet så kan man tro att han ska fara och flyga som han viftar med både ben och armar...



Wilda hon bara älskar Noah, hon är intresserad av allt som Noah gör...:)Här fick Noah en wildapuss....Wilda är den som är lugn och sansad brevid Noah, dom andra får hålla sig liite längre bort.
Ikväll kommer snickaren och då ska skafferiet bli färdigt, så nästa gång jag bloggar så blir det nog skafferi tema:)
Ha en bra vecka mina vänner.
Heippa vink vink.../ annika mommo








17 kommentarer:

vardagsvitt sa...

Hej Mommo Annika!
Så kul å se när det blir klart ditt skafferi alltså. vilka fina vinster & jag förstår att du läst magasinet de verkar jätte intressant säket fullt med inspirerande bilder.
Ha det bra Kram Marith

Anonym sa...

Gullungen Noah! :) Dina omgjorda foton såg roliga ut. Hur har du gjort det?
Kramis

Vardagslycka sa...

Åh, söt Noah är! En riktig liten prins.
Och visst var det kul att leka med bilderna? Jag blev sittandes alldeles för länge när jag började.
Ha nu en fortsatt fin vecka!
Kram, Carina

Anonym sa...

Tack :) Så roligt och vara tillbaka.

Hörrudu då ska jag ta mig en titt på Ikea, nästa gång vi åker dit, för och se om jag kan hitta korgar som passar till hatthyllan, jag tackar och bugar för tipset :)

Så mysiga korten blev! Ser så där härligt gamla ut, hur har du fått dem så?

Grattis till din fina vinst :)
Det är så roligt när man vinner något.

Pussa ditt lilla goa barnbarn extra mycket och sköt om dig.

Kram Åsa

Mer av allt sa...

Vad han är söt lillpojken! Wilda verkar ju vara riktigt barnkär. Vad fint du har det i köket och vilka fina koppar du fått av din väninna!

Kramar från mig

lovefriidrott sa...

Jättefina bilder du lagt in, finast är nog lillprinsen:)
Ha d gott
Kram sari

Anonym sa...

Tack för grattiset.

Vad läckert med om "gamla" bilderna. Du är sååå pysslig.
Skulle du inte kunna komma hit nån vecka och pyssla här hos mej ;)

Drömmar och verklighet sa...

Du är utmanad Kika in hos mig så får du veta mer. Kram Carina

Vit Spets sa...

Halloj där!

Ni myser ni ;) så härligt & va spännande med en snickare ;)
Måste verkligen visa sedan!!

Ha det gott
Kramis
//Siv

Sara Mårtensson sa...

Så söt, så söt han är din lilla Noah!

Hoppas du har en bra vecka!

Kram Sara

alidas sommaräng sa...

Visst är det kul att leka med bilder ! Och Noah är ju så söt! Ha det gott Kramar Laila
Ps du har nåt att hämta hos mig och vinsten är skickad!

Inspiration i vitt sa...

Hej Annika , förstår att du är en stolt mormor så söt han var din lilla Noha.
Hoppas att det går bra med skafferiet.
Kram på dig/Ingela.

lovefriidrott sa...

Hej, tänkte bara önska en trevlig helg
Kram sari

Carter och Rippe sa...

Så dina tjejer har det mysigt i stugan med Mange och bus i snön.

Så fina bilderna blev när du lekt med dom.Lite gammeldags fotografier.

Vilda ser ut att mysa med Noa som växer och är som en liten go spjuver.

Önskar er en trevlig helg

Fröken Fräken sa...

Ja, det finns många häftiga effekter som man kan använda för att leka med foton!
Jag är också inne i en liten rosaperiod just nu. Kuddar har det blivit, men det kan kanske bli mer?

Anonym sa...

Vilken härlig blogg du har hit kommer jag tillbaka/Sylvia

Marie//Tekla Maräng sa...

Så härliga bilder på Wilda och Noah!Ah jeanne D´Arc magasinet var bra, man kanske ska beställa sig ett ex?
Ha det gott Marie:)