fredag 23 oktober 2009

Ljusslingor och makaroner

Nu har ljusslingorna kommit fram lite hos mig. Lyktan är köpt på granngården i våras, det var någon som undrade:)
Min kamera tjorvade, fick inte bort blixten, men ni kanske ser ljusslingan ialf. Blommor och den går med batterier så den har jag bland vinglasen i "fin" skåpet. Köpte slingan på Ikea.

Förra veckan var det ju ris , nu blev det makaroner.Lite lättare att fånga:)


Han har blivit riktigt duktig Noah, nästan allt går dit det ska...

och speciellt när man inte är ensam om att fånga makaronerna...Wilda hjälper till:)


En glad liten mormors kille är det här och han ger mig sån livsglädje varje dag..



Nu mina vänner önskar jag er en mysig helg. Är äntligen ledig och imorgon åker vi till stugan, blir att motionera med syrran först i skogen på långprommis sen dansa heela natten lång på pubafton i byn:)))
Och måste bara säga till er alla bloggare där ute, tur att ni finns, så roligt/underbart med en massa inspiration som jag får av er:)
Heippa*vink vink*/ annika mommo





6 kommentarer:

mamma lycklig sa...

God kväll
Vad roligt det låter med dans hela natten lång, det var länge sedan man var ute och stuffa. Ville bara tala om att alla som ser dina strumpor blir alldeles lyriska. Sålde ett par i går, det svider lite eftersom jag är sugen på att behålla alla paren själv.
Ha det nu så himla roligt i helgen och var rädd om dej.
Kram Nettan

Anna sa...

Hej!Hittade din blogg hos Nettan på Mamma lycklig. Var förresten där i dag och såg de fantastiskt söta sockarna. Måste önska mig dessa i julklapp.Har precis börjat blogga, och det går åt många besök på trevliga bloggar för att få lite inspiration.Lägger till dig på min blogg lista så fler kan följa din fina blogg.
Ha en trevlig helg!
Kram Anna!

Livet på Berget sa...

Hej och god morgon men jag antar att du inte är uppe ännu när du varit och dansat natten lång. Så roligt.
Fint du gjort med ljusslingor det kan man aldrig få för mycket av. Lillkillen är ju som vanligt bara för söt:). Ha en skön söndag:).
Kram
/Sara

Kattis sa...

Hahaha, den där bilden på Noah och Wilda måste du ju bara skicka in till en fototävling :D

Penseldraget sa...

hej
hoppas du hade roligt och dansa natten lång =)vad fin lycktan blir med ljusslingan hel mysigt.
kram pia

Villa nöystu sa...

Men så fantastiskt att dansa hela natten lång...
Vilken vacker lykta du visar. Ganska mysigt med höst och vinter ändå!

Må gott,
kram Petra