onsdag 25 november 2009

julstök och ingen snö

Tomten har fått komma fram, fast vi ingen snö har...regnar ute och är grått, det tar ner lite av glädjen att julpynta.
Köksfönstret fick igår julgardiner.Adventsljusstaken har jag inte gjort ännu:) Hinner nog..*ler*


Förra veckan var vi i stugan och ni ser ju inge snö har vi..

Plockade med mig lite av vad skogen erbjudet såklart:)




Mange och Noah har blivit riktigt goa vänner , Noah har varit liite blyg ett tag men nu har det gått över.


"TrasMorfar" står det på en T-shirt Mange fått av Noah, gulligt eller hur.Låter gulligare än "plastmoffa"


En riktig buse är han , leker och ..


älskar att städa :)




IIIAAHHH säger han om hundarna :) Noah är försiktig och go med hundarna, här är han me Wilda.
På Fredag åker jag och min systeryster till våran kära far i Helsingfors. Ska bli såå underbart härligt att vara där. Vi ska på teater och säkert blir det lite shopping, någon som vet om det finns någon "lantlig shopping affär" där att rekomendera?
Ha en skön vecka min vänner
Heippa *vink vink* Annika mommo







6 kommentarer:

vardagsvitt sa...

Hej!
Visst är det tråkigt utan snö....
Hoppas det kommer lite till 1:a advent iaf.
Ha det bra på din minisemester och ta hand om din far!
Kram Marith

LantlivsAnette sa...

Såååå fint du har pyntat, nu väntar vi bara på lite snö också så att julkänslan kan komma !!
Ha det gott
Kraaam Anette

Livet på Berget sa...

Åh lille killen är så söt, det är så kul att se bilder på honom och hundarna. Påminner mig om när jag var liten och vi hade hund, så mysigt. Jätte fint du gjort med pyntet. Håller med om att det sknas nått....SNÖ:(.
Kram
/Sara

lovefriidrott sa...

Hej Vännen

jag håller med,,,var är SNÖN??
Regn o regn varje dag:(
Åh vad avis jag blir, vill ju oxå åka till Helsinki. Helt underbar stad!

Gillar ditt kök annika, så julfint:)

Och Noah, herregud vilken "karraunge"

Ha en fin första advent
Kram Sari
http://www.lillaprovence.se

Anonym sa...

Jag längtar också efter snön, här är det grått, mörkt och regnigt :(

Så otroligt juligt och mysigt ditt kök är, ser varmt och ombonat ut :)

Lillplutten, lika go och söt som alltid :)

Kram Åsa

Villa nöystu sa...

Ja, det är så eländigt när snön försvunnit. Vi får hoppas på ett snart återseende.
Såna vackra köksgardiner du har. Jag älskar randigt.
Hoppas du har haft en härlig resa. Hittade du några lantliga butiker månne?

Ha en fin första advent,
kram Petra