tisdag 15 december 2009

3advent

Hej mina vänner. Vad roligt att ni gillade "mitt"( ica-kurirens) pysseltips i förra inlägget.Mina vänner har testat chokladskrubben i helgen och det blev succe:)
Jag har julhandlat lite av Sari Lilla provence ni vet:)Ett stumpfat..tror jag det heter. Jätte fint.Och såklart lite andra ljuvliga ting som jag ska ge i julklapp:)Tack Sari för allt:) Tänk att man ibland träffar heelt okända människor som det efter 1 minut känns som att man alltid kännt varandra, så är det med Sari:)

Jag och dottern min har pyssel kväll..ärligt talat så ser det ut så här på köksbordet fördet mesta:)Men finns ju alltid så mycket smått och gott att måla, känner ni igen det?

3 advent redan, hujja vad tiden rinner iväg. Ingen stress här men så tråkigt att denna härliga juletid gå så fort ..
Nu ska jag och kika in hos er andra:)
Ha en skön dag och vi ses nog före jul ..
Heippa *vink vink*/annika mommo



6 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Ja visst går den här tiden alldeles för fort. Man vill ju gärna dra ut på saker man tycker om och just stämningen före jul är så mysig.
Jodå jag känner allt igen köksbords röran eller rättare sagt idehögen man har framme.
Tack för receptet på choklad skrubb.
Kramar:)

Livet på Berget sa...

Hej
Så fina bilder och härligt pysselrörigt på bordet. Älskar sånt där, har målar abstinens själv. Måste skaffa mig ett projekt snart. Ett sådant där stumpfat har jag köpt till min mor i julklapp. Hur praktiskt som helst och lätt att dekorera efter årstid eller bara ha det som det är. Jätte fint du gjort!
Kram
/Sara

Nyanser av vitt sa...

Hej Annika
Tack snälla söta för så fint beröm. Jag blir så glad. Känner verkligen igen ditt bord. Tyvärr ser hela vår matsal ut så just nu.
Tack också för att du deltar i min julutlottning. Hit kommer jag fler gånger var så säker.
Sköt om dig!
kram Agneta

Fröken Fräken sa...

Hihi! Oja, jag känner såväl igen mig! Mitt köksbord är för det mesta också helt täckt av pysselgrejer, så middag får ätas någon annanstans... ;-)

Villa nöystu sa...

Håller så med om att det är tråkigt att denna ljuvliga tid går alltför fort.
Vad mysigt ni har det med allt pysslande. Hoppas att jag kommer att ha det så m mina barn om något år.
Jättepraktiskt med ett stumpfat, för många sådana blir det ju, väldigt fint var det också.

Ha det fortsatt bra,
kram Petra

vardagsvitt sa...

Så skönt att du inte känner någon stress jag håller på att dräpa mig känns det som och jag avundas alla människor som BARA kan känna julefrid.
Men det kommer väl med åren, helt plötsligt sitter man där och gnäller över hur bra det var förr...
Hoppas du får en fortsatt skön helg med pyssel och massa mys!!
Kram Marith