lördag 19 december 2009

svarta stenar och Noah

Godmorgon så här på en lördag:) Ser ni , nu kan familjen fika och äta runt bordet igen. Tror jag har pysslat färdigt före jul nu:)
Målade några svarta stenar och skrev med vit text. Dom "försvann" genast.Jag har en govän som gillar dom och hoppas vid gudarna hennes nära och kära oxå gör det för jag tror deras julklappar blir hårda och tunga i år:)

Noah gullungen har varit hos mormor, han har blivit så stor och stadig på benen:) runt,runt bordet går han.Och igår Fredag 18 december ringer mamma hans och säger att Noah går själv!!


Ni skulle sett hans min när han ser sig själv i datorn hi hi Han babblade som bara den..nåt obegripligt men jag tror det betyder- Kolla kolla mommo..

Jag har så golvkallt så bäst att ha en filt under rumpan, i vardagsrummet har han sin lekhörna:)


Titta vad jag fick av Nettan , hon med bloggen Mamma Lycklig.Hon och hennes syster(tror det är syster) har en webbutik och virkar dom underbaraste sakerna , ni måste in och kika, NemaDesign heter den
Ikväll ska jag fota mina islyktor vi gjort, äntligen har jag lärt mig hur man gör.Men ni får se det i nästa inlägg:)
Ha en mysig 4 advent, jag kilar till jobbet nu.
Heippa *vink vink*/annika mommo





10 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Nyanser av vitt sa...

Hej
Så bedårande söt han är den lille
Ha en mysig kväll
Kram

Livet på Berget sa...

Nä men där är han ju det lilla sockertrollet. Han är ju bara bedårande. Hihi han pratar med sig själv där i datorn:). Fina stenar!
Ha en skön helg!
Kram
/Sara

Susanne P sa...

Se som man kan hamna.
Hamande här av en ren slump men blev kvar ett bra tag för att läsa mej omkring på din helt underbara blogg;
inredning helt i min smak & sen GOLDEN...hur bra kan det bli!?
Hit tittar jag in fler gånger!
Kram

Elisa Day sa...

Söta Noah! Kan riktigt höra honom babbla när han såg sig själv i datorn. Kram

NeMa Design sa...

Hallå på dig!
Vilken liten sötnos!!

Och jag måste bara säga att jag ääääälskar dina ljuvliga sockor. Du är så duktig!
Undrar om man kan beställa ett par fast istället som benvärmare???
Hör av dig så kan vi ta det i samband med att du skickar till syrran. (inte nu före jul förståss, det är till mig själv)

Kram Malin ♥♥♥
(och jo, vi är systrar!!)

Fröken Fräken sa...

Snart lär han sig nog att blogga också ska du se! :-)

Jag trodde också att jag hade pysslat färdigt nu inför jul, men det var så tråkigt att ligga på soffan att nu är jag igång igen... så det kan gå!

Ja, jag tror ju inte att det var Ernst fel att det blev som det blev, det kändes som om producenten inte gjort sitt jobb och att man inte tagit nog med tid på sig för att filma och tänka till.

CARINA sa...

sååå söt ditt lilla barnbarn är.
Vill önska dej en riktigt god jul & gott nytt år

mamma lycklig sa...

Har kommer en varm God Jul halsning
fran ett varmt Oman. Vi solar och badar hela dagarna.
Kram Nettan

Penseldraget sa...

hej
kikar in för att önska dig en skön fridfull jul
kram pia